#2016-09-23 06:02:09 

Odysseusz

Użytkownik

Posty: 60

Skąd: Elbląg

Wiek: 23

Siemka wszystkim. Szukam podpowiedzi w zakresie konieczności zatrudnienia osoby odpowiedzialnej za ochronę danych osobowych. Dlaczego to stało się tak wazne. Nie wystarczy dokumentacja firmy pilnowana przez sekretarkę? Czy ktoś z was spotkał się z podobnymi problemami i pytaniami?
#2016-09-23 07:10:04 

Groszka

Użytkownik

Posty: 36

Skąd: Szczytno

Wiek: 27

Cześć. W sumie to najlepiej, abyś zatrudnił pracownika na stanowisko administratora, oczywiście wyszkolonego. Dlaczego jest to tak ważne? Bo konsekwencje wycieku danych osobowych są bardzo dotkliwe. Wierz mi, że odszkodowania za taki wyciek mogą poważnie nadszarpnąć budżet firmowy. Ponadto wymagane jest przeprowadzenie inspekcji zabezpieczeń, aby odpowiednio chronić dokumentację i sprawdzać czy wszystko jest zgodnie z przepisami prawa. Jeśli nie chcesz nikogo zatrudniać to musisz pomyśleć o szkoleniu.
#2016-09-23 08:03:57 

Jarmarek

Użytkownik

Posty: 56

Skąd: Augustów

Wiek: 22

Witaj. Zgadzam się z koleżanką w stu procentach. To bardzo odpowiedzialna i ważna funkcja i wydaje mi się, że czasami lepiej jest zatrudnić kogoś z zewnątrz, kto jest w tym najlepiej zorientowany. Ja bym polecił jakąś firmę outsourcingową. Zrobiłem mały research i dobrą ofertę ma firma ABI Anny Arkuszewskiej ze Szczecina. Pomoc w takim przypadku jest nieodzowna.
#2016-09-23 08:47:00 

(S)Prężyna

Użytkownik

Posty: 62

Skąd: Poznań

Wiek: 39

Cześć. Ja też szukałam pomocy w tym zakresie. Dzięki za namiar ja też sobie sprawdzę co, jak i za ile. Niestety w naszej rodzinnej firmie nikt nie ma takich uprawnień i nawet zainteresowań w tym kierunku, a nie chcielibyśmy żeby cokolwiek poszło nie tak jak trzeba. Dopiero się rozwijamy. Dzięki za temat, ja też na nim skorzystałam.
DODAJ ODPOWIEDŹ
Copyright 2015